fredag den 2. december 2011

Jul på det lille kollegium

Pakkekalender til kæresten 
Nu er det blevet december, og der varsles sne, slud og eksamensstress. 
Der er kommet gang i lautrec-bloggen - og dermed er  jeg også et skridt tættere på juleferie, åh, forjættede juleferie.

Det er stadig mørkt udenfor, intet nyt under solen, der. Det er også mørkt indenfor, jeg har efter en længere lyskædediode-quest opgivet, og håber nu på at få en ny  i julegave. Heldigvis er det da slut med at stå op før solen, semesteret er slut (hvorvidt det er godt, kan selvfølgelig diskuteres længe, og den politisk - og socialt engagerede del af min personlighed ville da gerne have haft mere undervisning), og det passer mig meget godt. Nu skal den skriftlige eksamen i næste uge bare overleves, og så skal jeg holde jul!

Fallos har fået nissehue på