fredag den 10. juni 2016

Kraftanstrengelse

Vader gennem mudder - har ikke helt styr på hvilken vej jeg skal, men man er nødt til at fortsætte fremad - gider ikke - vælter omkring, sætter mig spontant på køkkengulve fordi mine ben ikke kan bære mig mere, taber ting ud af mine hænder som jeg troede, jeg holdt, kryber ind i søvnen for at finde ikke-eksistens og flere kræfter, er sart og drikker ikke ret meget kaffe, men lever på koffeinpiller og saftevand og syrligt slik, spiller høj musik på min også meget langsomme, træge computer for at vække mig selv nok til at kunne læse poesi eller e-mails og måske føle nogle af de ting, jeg ved jeg alligevel kommer til at føle helt vildt meget når jeg har fundet tør jord et sted - nikker - nikker - det skal nok gå, gå - kun sådan cirka 1½ - 4 måneder mere og så resten af livet. No biggy.

Jeg skal lige tage at være voksen og:
ringe til lægen
andre ting, jeg ikke kan tage stilling til