lørdag den 4. januar 2014

Ud, væk, slut, stop, solskin!

Siden jeg stak til Paris som au pair i 2008 har jeg regelmæssigt været hjemsøgt af udrejsedrømme. Eller flugtambitioner, om man vil. En stor del af 2013 var det min plan at flytte til Færøerne og blive ædelsmed. Lige nu virker det som et ret god idé at blive stewardesse for Emirates flyselskabet - det var facebook, der gjorde mig opmærksom på at de rekrutterer snart. Kære facebook kender mine svagheder. Det er tilsyneladende ret lige til også, meget Pan Am. Jeg mistænker, at man, udover at skulle kunne tale engelsk, primært skal være køn.

Se hvor glade de er!

Virkelighed'ish:

Tv-serie om flyselskab fra 60erne. 

 De faktiske 60ere:
Måske jeg så også kunne blive godt gift og blive fri for al denne her pesky intellektuelle tankevirkesomhed med dens medfølgende besværlige feministiske dilemmaer og horrible egocentriske hvem-er-jeg?-hvad-kan-jeg?-kriser.