fredag den 30. november 2012

Tilvalgsjunglen II

Hun troede, hun var undsluppet. Men junglen vedblev at hjemsøge hende i drømme. Og på KUnet.

Jeg kunne godt tænke mig at tage
Hauntings: late victorian tales of the supernatural
Men faget har for få ects-point, og uden tilstrækkelige ects-ressourser, når den studerende aldrig ud på den anden side.
Understanding mirrors - i teorien et kandidat fag, men jeg kan i praksis tilmelde mig, så måske er det et forsøg værd. Eller måske er det et vådt og ubehageligt fatamorgana, der returnerer mig tilbage til start.

Mere realistiske veje til overlevelse
Design og hverdagskultur
Humanistisk entrepreneurship
Visuel kultur
Oldislandsk, sjovt nok.

Åh, åh så en sjov lille ekstra-udfordring
bacheloren er ved at indhente mig. Som et truende vilddyr. Den skal tæmmes til foråret.

For tematisk sammenhæng, se da også: Tilvalgsjunglen I.